European Union Economic Development Strategy
The course from a selective cycle “Innovative strategy” of the master’s program, specialty “Economics”.
The purpose: formation of an understanding of the conceptual social and economic foundations of the modern European Union strategy, comparing it with the Ukrainian concept of economic reforms in a context of a problematics of Ukraine’s European integration.
The tasks: studying the theory and practice of programming the strategic economic development of the European Union; concepts and structures of the acting program “Europe 2020”; formation of skills for performing the comparative analysis of strategic programming in the European Union and Ukraine; formation an understanding of the principles and indicators of monitoring assessment of the achievement of strategic goals; formation of competencies concerning the development of strategic measures of socio-economic policy that will promote the European integration of Ukraine.
The application of an interdisciplinary approach at disclosing of separate themes of a course is supposed.
Соціальна відповідальність, ЕТ
Викладач - доктор економічних наук, професор Супрун Наталія Анатоліївна
Дисципліна «Соціальна відповідальність» має познайомити майбутніх фахівців із загальними закономірностями взаємодії бізнесу і суспільства на принципах сталого розвитку та основами їх використання в управлінні організаціями. Стратегія соціальної відповідальності (СВ) організації базується на врахуванні економічних, правових, етичних очікувань різних заінтересованих груп з метою підвищення власної конкурентоспроможності на основі мінімізації можливих конфліктів інтересів та ризиків. Основою реалізації стратегії СВ є взаємодія між урядовими, діловими та громадськими структурами, ефективність якої визначається рівнем розвитку інституційного забезпечення та формуванням соціальної відповідальності як особистісної якості фахівців, котрі приймають рішення.
Оцінка бізнесу (МП-1, Менеджмент, РБ)
Викладач: Могилова Марина Михайлівна,
д.е.н., професор кафедри маркетингу та управління бізнесом.
Дисципліна «Оцінка бізнесу» дозволяє сформувати систему знань з теорії вартісної оцінки бізнесу та отримати навички практичного застосування різних методів оцінки бізнесу для використання її результатів у відповідних цілях, в тому числі і з метою управління вартістю компанії. Основна увага приділяється вивченню нормативно-правового і методичного забезпечення вартісної оцінки бізнесу, освоєнню різних методів оцінки бізнесу в межах трьох методологічних підходів. Дисципліна охоплює повний цикл – від виникнення оціночної діяльності до сучасних методів оцінки бізнесу відповідно до Міжнародних та Національних стандартів оцінки. Архітектонікою програми дисципліни передбачено два рівні. Перший розкриває суть, значення і цілі оцінки бізнесу, основні етапи проведення оціночних робіт, концептуальні основи оцінки бізнесу, основні підходи і методи вартісної оцінки підприємства. Другий рівень дозволяє апробувати отримані знання шляхом їх практичного застосування в частині освоєння процедури оцінки, визначення вартості бізнесу з використанням різних методів, підготовки звіту про оцінку.
Інноваційний розвиток підприємства
Викладач: д.е.н., професор Курило Л.І.
Вивчення курсу "Інноваційний розвиток підприємства" направлено на формування у студентів
системи знань з управління інноваційною діяльністю, визначення стратегії і тактики інноваційного забезпечення
суб'єктів господарювання, обгрунтування та реалізації ефективних управлінських рішень з розвитку економіки на інноваційних засадах.