Міжнародна економіка
Дисципліна "Міжнародна економіка" має на меті формування у студентів навичок аналізу сучасного стану та перспектив розвитку міжнародної економіки на основі вивчення теорії міжнародної економіки. Предметом дисципліни є механізми функціонування міжнародної економіки та її впливу на розвиток світового господарства та відкритих національних економік. Структурно дисципліна складається з двох частин: перша частина передбачає ознайомлення із сучасними теоретичними підходами у вивченні міжнародної торгівлі, друга – ознайомлення із основними закономірностями міжнародного руху факторів виробництва та міжнародних фінансів, формування економічної політики у відкритій економіці.
Інноваційна модель економічного розвитку (екон.) 2020
Курс з вибіркового циклу спеціалізації «Економіка інноваційного розвитку” бакалаврської програми зі спеціальності „Економіка”. Мета: формування системи знань щодо генезису та сутності інноваційної моделі економічного розвитку, її місця і ролі в сучасній економічній теорії та практиці господарювання, форм і методів застосування цієї моделі в реальній економічній політиці розвинутих та висхідних країн, з особливою увагою на інноваційну модель Європейського Союзу, державної інноваційної політики та інноваційної діяльності в Україні. Завдання: студенти повинні набути розуміння основних понять, категорій, концепцій, теорії інноваційного економічного розвитку, уміння використовувати розроблений на базі цієї теорії аналітичний та методичний інструментарій формування та здійснення державної інноваційної політики, здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми інноваційних процесів, розуміння основних особливостей сучасної світової та української економіки у контексті реалізації інноваційної моделі економічного розвитку.
Навчально -науковий семінар з економіки
Предметом навчальної дисципліни є економічна політика держави як певна сукупність рішень, спрямованих на досягнення певних цілей шляхом використання відповідних економічних інструментів. Важливим елементом процесу прийняття рішень є адекватна оцінка його наслідків. Такі наслідки можуть мати як юридичний (тобто вимагати внесення змін до чинних або розробку нових нормативно-правових актів), так і економічний характер.
Метою даного курсу є вивчення підходів до аналізу саме «економічної ціни» урядових рішень та способів їх кількісної та якісної оцінки. При цьому основна увага приділяється таким питанням, як визначення вартості імплементації урядових рішень (у вузькому сенсі цього слова), особливостям аналізу прямих та опосередкованих економічних ефектів урядових рішень в коротко -, середньо - та довгостроковій перспективі, визначенню можливого формату загальної інтегрованої оцінки.
Вивчення названих проблем базується на інтенсивному використанні різноманітних статистичних матеріалів, прикладів з практики економічної політики України та інших країн світу, відповідних аналітичних матеріалів міжнародних організацій, експертних досліджень тощо.
Опанування курсу спрямовано на засвоєння основних підходів та прийомів аналізу економічних наслідків урядових рішень, розвиток вміння чітко формулювати вимоги до такого аналізу та краще розуміння його (такого аналізу) можливостей, усвідомлення важливості ефективної системи моніторингу наслідків реалізації прийнятих рішень як компоненту вироблення, прийняття та імплементації відповідних політичних рішень. Зважаючи на рівень підготовки студентів та обмеженість часу, курс має оглядовий характер.
МАКРО ТА МІКРОЕКОНОМІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ 2
Викладач: к.е.н. Г.Ю. Яценко
Метою курсу є ознайомлення студентів з макро та мікроекономічними теоріями та підходами до їх аналізу. Навчальна дисципліна передбачає оволодіння студентами основним модельним інструментарієм сучасної макро і мікроекономіки та проведення теоретичного аналізу макро та мікроекономічних процесів за допомогою цього інструментарію.
МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ Customer Experience
Мета дисципліни Маркетинг впливу та освітньої програми Customer Experience:
Привести рівень знань студентів у відповідність до сучасних вимог роботодавців
Розділи:
- Digital marketing
- Consumer marketing
- Loyalty marketing
- NONstandart communications
- Experiential marketing
- Event marketing
- Marketing 2050
Поведінка споживача
Викладач: к.е.н., доц. Пан Л.В.
Курс передбачає формування в студентів теоретичних знань про cутність, зміст та особливості психології поведінки споживачів на ринку. З’ясовується еволюція розвитку теорії поведінки споживачів. Аналізуються основні підходи до сегментування ринку і позиціонування товару, розглядаються особливості визначення типів споживачів. Визначаються індивідуальні детермінанти поведінки споживачів та вплив факторів зовнішнього середовища на поведінку споживачів. Розглядаються типи купівельних рішень та модель процесу прийняття рішень споживачами. З’ясовується відмінність поведінки офлайн та онлайн споживачів. Визначаються риси майбутніх споживачів та з’ясовуються перспективи розвитку системи «споживач-компанія». Курс дозволить студентам отримати практичні навички в галузі аналізу, моделювання поведінки споживачів та розробці ефективних маркетингових рішень з завоювання цільових сегментів ринку.
Курс є синтетичним, його вивчення базується на концепціях та поняттях економічної теорії, маркетингу, менеджменту, психології, соціології, культурології.
Курсові роботи, БП-3 р.н., "Фінанси, банківська справа та страхування"
Викладач, Глущенко Світлана, к.е.н., доцент кафедри фінансів
Project-менеджмент
Викладачі:
к.е.н., доцент Гуменна Олександра Віталіївна
старший викладач Волошин Андрій Валерійович
Дисципліна до опанування знаннями та навичками з фахової підготовки проектних менеджерів, де розглядаються сучасні концепції управління проектами. Курс передбачає опанування основними методичними засадами та інструментарієм, необхідних для успішного управління проектами; формує навички щодо розробки проекту, оцінки його ефективності, вибору виконавців, розрахунку бюджету проекту, розробки графіків його реалізації, а також дозволяє оволодіти технологіями мінімізації ризику при підготовці та реалізації проекту.