Інноваційний розвиток підприємства
Мета курсу – формування у студентів системи знань щодо особливостей управління інноваційною діяльністю, визначення стратегії і тактики інноваційного розвитку суб'єктів господарювання, обгрунтування та реалізації ефективних управлінських рішень з розвитку економіки на інноваційних засадах, практичних навичок у прийнятті науково обґрунтованих рішень щодо розробки, реалізації та контролю за інноваційним розвитком підприємства в умовах ринкової економіки.
Злиття та поглинання корпорацій
Викладач: Могилова М. М., д.е.н., доцент, професор кафедри маркетигну та управління бізнесом
Оцінка бізнесу (МП2 Маркетинг)
Оцінка бізнесу,
викладач: Могилова Марина Михайлівна, д.е.н., професор кафедри маркетингу та управління бізнесом.
Дисципліна «Оцінка бізнесу» дозволяє сформувати систему знань з теорії вартісної оцінки бізнесу та отримати навички практичного застосування різних методів оцінки бізнесу для використання її результатів у відповідних цілях, в тому числі і з метою управління вартістю компанії.
Основна увага приділяється вивченню нормативно-правового і методичного забезпечення вартісної оцінки бізнесу, освоєнню різних методів оцінки бізнесу в межах трьох методологічних підходів. Окрема увага приділяється оцінці торгівельної марки, товарного знаку, гудвілу. Дисципліна охоплює повний цикл – від виникнення оціночної діяльності до сучасних методів оцінки бізнесу відповідно до Міжнародних та Національних стандартів оцінки. Архітектонікою програми дисципліни передбачено два рівні. Перший розкриває суть, значення і цілі оцінки бізнесу, основні етапи проведення оціночних робіт, концептуальні основи оцінки бізнесу, основні підходи і методи вартісної оцінки підприємства. Другий рівень дозволяє апробувати отримані знання шляхом їх практичного застосування в частині освоєння процедури оцінки, визначення вартості бізнесу з використанням різних методів, підготовки звіту про оцінку.
Переважна частина семінарських / практичних занять присвячена розв'язуванню задач з визначення вартості різних видів майна та бізнесу різними методами порівняльного, дохідного і майнового (витратного) підходів оцінки.
Фінансовий менеджмент
Фінансовий менеджмент — наука, яка вивчає процес управління формуванням, розподілом і використанням фінансових ресурсів господарюючого суб’єкта та оптимізації обороту його грошових коштів.
Метою вивчення дисципліни є оволодіння студентами базовими знаннями з теорії і практики управління фінансами підприємств, стратегії і тактики фінансового забезпечення суб’єктів господарювання, формування вміння управляти операційною та інвестиційною діяльністю, знайдення правильних фінансових рішень.
Предметом дисципліни є фінансові ресурси, їх потоки, фінансові відносини, що пов’язані з функціонуванням підприємства.
Вивчення дисципліни «Фінансовий менеджмент» базується на фундаментальній підготовці студентів з таких дисциплін: «Гроші та кредит», «Фінанси підприємств», «Фінансовий аналіз», «Фінансовий ринок», «Страхування», «Фінансова діяльність суб’єктів господарювання».
Управління бізнес-процесами та бізнес-моделями (ФЕН)
Викладач: Подденежний Олександр Георгійович
Ідея ієрархії базується на трьох основних припущеннях: Ваше середовище стабільне, Ваші бізнес-процеси передбачувані і обсяг Вашого виробництва визначений. Ви знаєте де ви, що потрібно робити і що відбудеться завтра: ті ж конкуренти, постачальники, клієнти, продукти - круглий рік, щороку. До тих пір поки ці припущення вірні - немає сенсу вивчати цей курс !
Управлінське консультування
Актуальність управлінського консультування обумовлена необхідністю забезпечення ефективного управління підприємством в умовах глобальної конкуренції та волатильності світових та національних ринків.
Вивчення дисципліни спрямовано на забезпечення розуміння системного управління організаціями, організаційних основ взаємовідносин консультанта і клієнта, а також засвоєння сутності та етапів консультаційного процесу.
Передбачається дослідження основ менеджмент-консалтингу, етапів консультаційного процесу, аспектів професійної етики консультанта та специфіки формування консультаційної фірми.
В результаті студенти зможуть самостійно здійснювати організаційну діагностику, правильно розподіляти ролі та функції як консультантів, так і керівництва організації на кожному етапі консультаційного процесу.
Магістерські дипломні роботи, МП-2 р.н., 072 "Фінанси, банківська справа та страхування"
Викладач, Глущенко Світлана, к.е.н., доцент кафедри фінансів
Відкриті інновації та креативне мислення
Розробниця курсу: Іванова Наталія Юріївна, кандидат економічних наук, доцент
Місія курсу: сформувати у студентів віру у власну унікальність і креативність з тим, щоб вони стали проактивними інноваторами в бізнесі і особистому житті
Мета курсу: поглиблення теоретичних і практичних знань, умінь і навичок, необхідних для розробки креативних рішень і впровадження їх в практичній діяльності
Завдання курсу полягає у формуванні у студентів таких компетентностей, як:
- здатність критично мислити та генерувати нові ідеї;
- здатність проявляти лідерські навички, мотивувати людей, працювати в команді;
- здатність до інноваційної діяльності;
- здатність збирати, аналізувати та обробляти статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, які необхідні для розв'язання комплексних завдань;
- здатність генерувати, аргументувати, презентувати і впроваджувати креативні ідеї
Управління фінансовою санацією підприємства (Антикризове управління на підприємстві)
Викладач: Глущенко Світлана, к.е.н., доцент кафедри фінансів
Практика педагогічна, спеціальність "Економіка"
Викладач канд. екон. наук., доц. Шевченко О.О.
Theory of Macroeconomic and Political Risks
This course is an introduction to country risk analysis. It will introduce students the state of the art of country risk analysis, which will help students in understanding events in the world economy and related policy issues.
This course consists of two parts: (1) Macro – economic and political Indicators:concepts, definitions and dimensions (2) International Macroeconomics and Finance: country risk modelling